«Фаворити Успіху» logo Магазин для майбутніх мам :: Результати народного голосування 2013 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2013 року у категорії
Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Chicco  37,93% 5
2. Mothercare  31,03% 4,38
–.
~
Скоро буду мамой (ТЦ Квадрат на Лук’янівці)  6,90% 3,57
3.
~
Мамочка  20,69% 3,31
4.
~
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М)  17,24% 1,88
5.
2
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ)  13,79% 1,52
6.
3
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг)  13,79% 1,40
7.
3
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону)  10,34% 1,24
8.
~
Валента Мама  10,34% 1,05
9.
2
New Life  6,90% 0,76
9.
~
Ірина (вул. Малышка, 4/2)  6,90% 0,76
11.
4
Ramilee  3,45% 0,29

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2013 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин для майбутніх мам».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/store-for-pregnant-women/?results=2013U