Результати народного голосування 2013 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Chicco
|
37,93% |
5 |
|
2. |
|
Mothercare |
31,03% |
4,38 |
|
–. |
~ |
Скоро буду мамой (ТЦ Квадрат на Лук’янівці) |
6,90% |
3,57 |
|
3. |
~ |
Мамочка |
20,69% |
3,31 |
|
4. |
~ |
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
17,24% |
1,88 |
|
5. |
2 |
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
13,79% |
1,52 |
|
6. |
3 |
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
13,79% |
1,40 |
|
7. |
3 |
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
10,34% |
1,24 |
|
8. |
~ |
Валента Мама |
10,34% |
1,05 |
|
9. |
2 |
New Life |
6,90% |
0,76 |
|
9. |
~ |
Ірина (вул. Малышка, 4/2) |
6,90% |
0,76 |
|
11. |
4 |
Ramilee |
3,45% |
0,29 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2013 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин для майбутніх мам». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|