Результати голосування Експертів 2014 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
1. |
|
Мамочка |
40,00% |
5 |
|
1. |
3 |
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
40,00% |
5 |
|
3. |
2 |
Mothercare |
20,00% |
2,50 |
|
3. |
~ |
New Life |
20,00% |
2,50 |
|
–. |
|
Chicco
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ramilee |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ірина (вул. Малышка, 4/2) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Валента Мама |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку галузевих спеціалістів найкращим вибором 2014 року, рекомендаціею експертів №1 у категорії «Магазин для майбутніх мам». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|