«Фаворити Успіху» logo Магазин для майбутніх мам :: Результати народного голосування 2014 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2014 року у категорії
Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Chicco  52,38% 5
2.
3
Мамочка  23,81% 2,60
3.
5
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ)  23,81% 2,08
4.
2
Mothercare  19,05% 1,88
5.
10
Ramilee  14,29% 1,56
5.
4
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М)  14,29% 1,56
7.
6
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг)  9,52% 0,73
8.
9
Ірина (вул. Малышка, 4/2)  4,76% 0,42

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2014 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин для майбутніх мам».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/store-for-pregnant-women/?results=2014U