«Фаворити Успіху» logo Магазин для майбутніх мам :: Результати народного голосування за 1 квартал 2016 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2016 року у категорії
Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Chicco  53,85% 5
2.
4
Mothercare  46,15% 4,29
3.
~
New Life  15,38% 1,43
3.
~
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М)  15,38% 1,43
5.
4
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону)  7,69% 0,71
5.
3
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг)  7,69% 0,71

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/store-for-pregnant-women/?results=20161