Результати народного голосування за 4 квартал 2016 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Chicco
|
52,94% |
5 |
|
2. |
3 |
Ramilee |
17,65% |
1,67 |
|
2. |
|
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
17,65% |
1,67 |
|
4. |
~ |
Mothercare |
11,76% |
1,11 |
|
4. |
|
МамаСіті |
11,76% |
1,11 |
|
4. |
~ |
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
11,76% |
1,11 |
|
7. |
~ |
New Life |
5,88% |
0,56 |
|
7. |
~ |
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
5,88% |
0,56 |
|
7. |
~ |
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
5,88% |
0,56 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|