Результати народного голосування за 3 квартал 2017 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Chicco
|
50,00% |
5 |
|
1. |
2 |
Mothercare |
50,00% |
5 |
|
3. |
2 |
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
25,00% |
2,50 |
|
–. |
3 |
New Life |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Ramilee |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
МамаСіті |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2017 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|