Результати народного голосування 2019 року у категорії Житло та нерухомість / Приміський житловий комплекс бізнес-класу
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
One House (Вишневе) |
23,53% |
5 |
|
2. |
|
Гранд Бурже (Буча, Linevhich Group) |
17,65% |
4,17 |
|
3. |
|
Madison Gardens (Бровари, Альянс-Новобуд) |
11,76% |
3,33 |
|
3. |
|
Авіатор (Гостомель) |
11,76% |
3,33 |
|
3. |
|
Атмосфера (Вишневе, Орлан-Інвест) |
11,76% |
3,33 |
|
3. |
|
Центральний 2 (Ірпінь) |
11,76% |
3,33 |
|
7. |
|
Bavaria City (Крюківщина, КМ Груп) |
5,88% |
2,50 |
|
7. |
|
Квартал Алей (Бровари, Грассфілд) |
5,88% |
2,50 |
|
9. |
|
Crystal Avenue (Петропавлівська Борщагівка, НоваБудова) |
11,76% |
1,67 |
|
9. |
|
Крона Парк (Бровари, Альянс Новобуд) |
11,76% |
1,67 |
|
9. |
|
Капітал 2 (Ірпінь) |
5,88% |
1,67 |
|
12. |
|
Борисо-Глібський (Вишгород, ProfGroup) |
5,88% |
0,83 |
|
12. |
|
Софія Резиденс (Софіївська Борщагівка, Мартинов) |
5,88% |
0,83 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2019 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Приміський житловий комплекс бізнес-класу». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|