«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Результати народного голосування за 2 квартал 2006 року
© FAVOR.com.ua
 
Disabled Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2006 рік.
Результати народного голосування за 2 квартал 2006 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Велика Кишеня  57,45% 5
2. Фуршет  31,91% 2,78
3. METRO  27,66% 2,41
4. Караван  21,28% 1,85
4. МегаМаркет  21,28% 1,85
6. Сільпо  19,15% 1,67
7. Billa  14,89% 1,30
8. Країна-Край  6,38% 0,56
9. SPAR  4,26% 0,37
9. Три толстяка  4,26% 0,37
11. Fozzy  2,13% 0,19
11. Буржуй  2,13% 0,19
11. Делікатес  2,13% 0,19
11. Максі  2,13% 0,19
11. Симпатик  2,13% 0,19

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/supermarket-hypermarket/?results=20062