Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2006 рік.
Результати народного голосування за 2 квартал 2006 року у категорії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Велика Кишеня
57,45%
5
2.
Фуршет
31,91%
2,78
3.
METRO
27,66%
2,41
4.
Караван
21,28%
1,85
4.
МегаМаркет
21,28%
1,85
6.
Сільпо
19,15%
1,67
7.
Billa
14,89%
1,30
8.
Країна-Край
6,38%
0,56
9.
SPAR
4,26%
0,37
9.
Три толстяка
4,26%
0,37
11.
Fozzy
2,13%
0,19
11.
Буржуй
2,13%
0,19
11.
Делікатес
2,13%
0,19
11.
Максі
2,13%
0,19
11.
Симпатик
2,13%
0,19
–.
Вест-Лайн
0,00%
0
–.
Патерсон
0,00%
0
–.
Смачно
0,00%
0
–.
Тіко-маркет
0,00%
0
–.
Фора
0,00%
0
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.