Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2006 рік.
Результати народного голосування за 3 квартал 2006 року у категорії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Велика Кишеня
50,00%
5
2.
Фуршет
34,21%
3,42
3.
Сільпо
31,58%
3,16
4.
METRO
28,95%
2,89
4.
МегаМаркет
28,95%
2,89
6.
Караван
23,68%
2,37
7.
Країна-Край
15,79%
1,58
8.
Billa
10,53%
1,05
8.
Симпатик
10,53%
1,05
10.
SPAR
5,26%
0,53
11.
Буржуй
2,63%
0,26
11.
Вест-Лайн
2,63%
0,26
11.
Смачно
2,63%
0,26
11.
Фора
2,63%
0,26
–.
Fozzy
0,00%
0
–.
Делікатес
0,00%
0
–.
Максі
0,00%
0
–.
Патерсон
0,00%
0
–.
Тіко-маркет
0,00%
0
–.
Три толстяка
0,00%
0
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.