Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2006 рік.
Результати народного голосування за 4 квартал 2006 року у категорії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Фуршет
38,46%
5
2.
Велика Кишеня
30,77%
4
3.
METRO
26,92%
3,50
4.
Караван
23,08%
3
4.
Сільпо
23,08%
3
6.
Billa
15,38%
2
7.
Країна-Край
7,69%
1
7.
МегаМаркет
7,69%
1
9.
SPAR
3,85%
0,50
9.
Патерсон
3,85%
0,50
9.
Симпатик
3,85%
0,50
9.
Три толстяка
3,85%
0,50
9.
Фора
3,85%
0,50
–.
Fozzy
0,00%
0
–.
Буржуй
0,00%
0
–.
Вест-Лайн
0,00%
0
–.
Делікатес
0,00%
0
–.
Максі
0,00%
0
–.
Смачно
0,00%
0
–.
Тіко-маркет
0,00%
0
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.