«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Результати народного голосування за 4 квартал 2006 року
© FAVOR.com.ua
 
Disabled Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2006 рік.
Результати народного голосування за 4 квартал 2006 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Фуршет  38,46% 5
2. Велика Кишеня  30,77% 4
3. METRO  26,92% 3,50
4. Караван  23,08% 3
4. Сільпо  23,08% 3
6. Billa  15,38% 2
7. Країна-Край  7,69% 1
7. МегаМаркет  7,69% 1
9. SPAR  3,85% 0,50
9. Патерсон  3,85% 0,50
9. Симпатик  3,85% 0,50
9. Три толстяка  3,85% 0,50
9. Фора  3,85% 0,50

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/supermarket-hypermarket/?results=20064