Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2006 рік.
Результати народного голосування 2006 року у категорії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Велика Кишеня
48,65%
5
2.
Фуршет
34,23%
4,00
3.
METRO
27,93%
3,14
4.
Сільпо
24,32%
2,79
5.
3
Караван
22,52%
2,58
6.
5
МегаМаркет
20,72%
2,05
7.
8
Billa
13,51%
1,55
8.
6
Країна-Край
9,91%
1,12
9.
7
Симпатик
5,41%
0,62
10.
5
SPAR
4,50%
0,50
11.
~
Три толстяка
2,70%
0,31
12.
8
Фора
1,80%
0,27
13.
Патерсон
0,90%
0,18
14.
~
Буржуй
1,80%
0,16
15.
~
Вест-Лайн
0,90%
0,09
15.
~
Смачно
0,90%
0,09
17.
~
Fozzy
0,90%
0,07
17.
~
Делікатес
0,90%
0,07
17.
7
Максі
0,90%
0,07
–.
8
Тіко-маркет
0,00%
0
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Супермаркет / Гіпермаркет».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.