Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2008 рік.
Підсумкові результати голосування 2008 року за інтегральною оцінкою у категорії
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
Споживачі (40%)
Експерти (40%)
Знаменитості (20%)
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
1.
Велика Кишеня
5
2.
3
METRO
4,40
3.
2
Фуршет
4,39
4.
6
МегаМаркет
2,80
5.
4
Сільпо
2,16
6.
5
Караван
1,94
7.
9
Країна-Край
1,76
8.
Ашан
1,02
9.
8
Billa
0,85
10.
Эко-маркет
0,78
11.
7
Симпатик
0,77
12.
13
Вест-Лайн
0,62
13.
Арсен
0,30
14.
Вестер
0,16
15.
10
Fozzy
0,12
–.
14
Патерсон
0,08
16.
15
Перекресток
0,05
–.
12
SPAR
0
–.
Varus
0
–.
Бумі-Маркет
0
–.
Буржуй
0
–.
18
Делікатес
0
–.
16
Максі
0
–.
Наш Край
0
–.
Смачно
0
–.
Термінал
0
–.
17
Три толстяка
0
–.
Тіко-маркет
0
–.
11
Фора
0
Торговельна мережа що посіла 1-шу позицію в цьому рейтингу, вважається найкращою за оцінкою споживачів та є найуспішнішим рітейлором України 2008 року в категорії «Супермаркет / Гіпермаркет»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2008 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.