Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2011 рік.
Результати народного голосування за 1 квартал 2011 року у категорії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
METRO
40,46%
5
2.
1
Сільпо
38,93%
4,81
3.
5
Ашан
32,06%
3,96
4.
5
АТБ
22,14%
2,74
4.
3
Велика Кишеня
22,14%
2,74
6.
4
Фуршет
21,37%
2,64
7.
6
Караван
19,85%
2,45
8.
7
Эко-маркет
18,32%
2,26
9.
7
МегаМаркет
15,27%
1,89
10.
8
Billa
8,40%
1,04
10.
11
Fozzy
8,40%
1,04
12.
9
Varus
6,11%
0,75
12.
11
Країна-Край
6,11%
0,75
14.
11
Novus
5,34%
0,66
15.
10
Наш Край
3,82%
0,47
–.
5
Rainford
3,82%
0,47
16.
~
Перекресток
2,29%
0,28
17.
11
SPAR
1,53%
0,19
18.
Континент
0,76%
0,09
–.
Daily
0,00%
0
–.
Вест-Лайн
0,00%
0
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.