Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2011 рік.
Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року у категорії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Сільпо
51,90%
5
2.
5
METRO
41,77%
4,02
3.
2
Ашан
40,51%
3,90
4.
3
Фуршет
26,58%
2,56
5.
6
АТБ
21,52%
2,07
5.
4
Велика Кишеня
21,52%
2,07
7.
4
Караван
18,99%
1,83
8.
6
Эко-маркет
16,46%
1,59
9.
Varus
11,39%
1,10
10.
6
МегаМаркет
8,86%
0,85
11.
7
Billa
6,33%
0,61
–.
8
Rainford
6,33%
0,61
12.
10
Fozzy
5,06%
0,49
13.
9
Novus
3,80%
0,37
14.
Daily
2,53%
0,24
14.
10
Країна-Край
2,53%
0,24
14.
10
Перекресток
2,53%
0,24
17.
10
Наш Край
1,27%
0,12
–.
9
SPAR
0,00%
0
–.
Вест-Лайн
0,00%
0
–.
Континент
0,00%
0
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.