«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Disabled Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2011 рік.
Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Сільпо  51,90% 5
2.
5
METRO  41,77% 4,02
3.
2
Ашан  40,51% 3,90
4.
3
Фуршет  26,58% 2,56
5.
6
АТБ  21,52% 2,07
5.
4
Велика Кишеня  21,52% 2,07
7.
4
Караван  18,99% 1,83
8.
6
Эко-маркет  16,46% 1,59
9. Varus  11,39% 1,10
10.
6
МегаМаркет  8,86% 0,85
11.
7
Billa  6,33% 0,61
–.
8
Rainford  6,33% 0,61
12.
10
Fozzy  5,06% 0,49
13.
9
Novus  3,80% 0,37
14. Daily  2,53% 0,24
14.
10
Країна-Край  2,53% 0,24
14.
10
Перекресток  2,53% 0,24
17.
10
Наш Край  1,27% 0,12

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/supermarket-hypermarket/?results=20112