Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2013 рік.
Підсумкові результати голосування 2013 року за інтегральною оцінкою у категорії
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
Споживачі (40%)
Експерти (40%)
Знаменитості (20%)
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
1.
Сільпо
5
2.
Ашан
4,71
3.
Велика Кишеня
4,32
4.
11
Novus
4,21
5.
METRO
3,33
6.
10
Караван
2,06
7.
АТБ
2,03
8.
4
Эко-маркет
1,84
9.
6
МегаМаркет
1,77
10.
8
Фуршет
1,72
11.
Амстор
1,22
12.
Fozzy
0,67
13.
Billa
0,55
14.
9
Країна-Край
0,43
15.
SPAR
0,39
16.
14
Varus
0,35
17.
Наш Край
0,26
18.
~
Вест-Лайн
0,18
19.
16
Брусничка
0,16
20.
19
Перекресток
0,12
21.
18
Континент
0,07
–.
Daily
0
–.
Le Silpo
0
Торговельна мережа що посіла 1-шу позицію в цьому рейтингу, вважається найкращою за оцінкою споживачів та є найуспішнішим рітейлором України 2013 року в категорії «Супермаркет / Гіпермаркет»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.