Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2014 рік.
Підсумкові результати голосування 2014 року за інтегральною оцінкою у категорії
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
Споживачі (40%)
Експерти (40%)
Знаменитості (20%)
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
1.
2
Ашан
5
2.
9
МегаМаркет
3,99
3.
4
Novus
3,28
4.
5
METRO
3,15
5.
7
АТБ
2,97
6.
1
Сільпо
2,69
7.
12
Fozzy
2,55
8.
3
Велика Кишеня
2,44
9.
14
Країна-Край
2,13
10.
Фуршет
1,96
11.
13
Billa
0,87
12.
8
Эко-маркет
0,83
13.
~
Le Silpo
0,71
14.
16
Varus
0,691
15.
6
Караван
0,687
16.
11
Амстор
0,402
17.
15
SPAR
0,390
18.
19
Брусничка
0,200
19.
20
Перекресток
0,124
20.
21
Континент
0,071
21.
17
Наш Край
0,059
22.
18
Вест-Лайн
0,044
Торговельна мережа що посіла 1-шу позицію в цьому рейтингу, вважається найкращою за оцінкою споживачів та є найуспішнішим рітейлором України 2014 року в категорії «Супермаркет / Гіпермаркет»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.