«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Результати народного голосування за 2 квартал 2014 року
© FAVOR.com.ua
 
Disabled Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2014 рік.
Результати народного голосування за 2 квартал 2014 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Ашан  53,33% 5
2. АТБ  44,44% 4,17
3.
1
Сільпо  42,22% 3,96
4.
3
METRO  24,44% 2,29
4.
7
Novus  24,44% 2,29
4.
6
Фуршет  24,44% 2,29
7.
4
Велика Кишеня  22,22% 2,08
8. Billa  17,78% 1,67
8.
7
Эко-маркет  17,78% 1,67
10.
9
МегаМаркет  13,33% 1,25
11.
9
Країна-Край  6,67% 0,63
12.
9
Амстор  4,44% 0,42
12.
11
Брусничка  4,44% 0,42
14. Le Silpo  2,22% 0,21
14.
8
Varus  2,22% 0,21
14.
5
Караван  2,22% 0,21
14.
~
Континент  2,22% 0,21
14.
10
Наш Край  2,22% 0,21
14.
12
Перекресток  2,22% 0,21

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/supermarket-hypermarket/?results=20142