Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2014 рік.
Результати народного голосування за 2 квартал 2014 року у категорії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Ашан
53,33%
5
2.
АТБ
44,44%
4,17
3.
1
Сільпо
42,22%
3,96
4.
3
METRO
24,44%
2,29
4.
7
Novus
24,44%
2,29
4.
6
Фуршет
24,44%
2,29
7.
4
Велика Кишеня
22,22%
2,08
8.
Billa
17,78%
1,67
8.
7
Эко-маркет
17,78%
1,67
10.
9
МегаМаркет
13,33%
1,25
11.
9
Країна-Край
6,67%
0,63
12.
9
Амстор
4,44%
0,42
12.
11
Брусничка
4,44%
0,42
14.
Le Silpo
2,22%
0,21
14.
8
Varus
2,22%
0,21
14.
5
Караван
2,22%
0,21
14.
~
Континент
2,22%
0,21
14.
10
Наш Край
2,22%
0,21
14.
12
Перекресток
2,22%
0,21
–.
11
Fozzy
0,00%
0
–.
SPAR
0,00%
0
–.
Вест-Лайн
0,00%
0
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.