«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Результати народного голосування за 4 квартал 2014 року
© FAVOR.com.ua
 
Disabled Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2014 рік.
Результати народного голосування за 4 квартал 2014 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
3
Ашан  42,86% 5
2.
1
Сільпо  36,73% 4,29
3.
4
АТБ  30,61% 3,57
4.
5
METRO  28,57% 3,33
5.
7
Novus  24,49% 2,86
6. Фуршет  22,45% 2,62
7.
2
Велика Кишеня  16,33% 1,90
8. Эко-маркет  14,29% 1,67
9.
8
Караван  12,24% 1,43
9.
8
МегаМаркет  12,24% 1,43
11.
8
Varus  10,20% 1,19
12.
9
Billa  6,12% 0,71
12.
8
Амстор  6,12% 0,71
14.
10
Fozzy  4,08% 0,48
14.
12
Країна-Край  4,08% 0,48
16.
~
Le Silpo  2,04% 0,24
16.
11
SPAR  2,04% 0,24
16.
9
Брусничка  2,04% 0,24
16.
12
Наш Край  2,04% 0,24

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/supermarket-hypermarket/?results=20144