Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2014 рік.
Результати народного голосування за 4 квартал 2014 року у категорії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
3
Ашан
42,86%
5
2.
1
Сільпо
36,73%
4,29
3.
4
АТБ
30,61%
3,57
4.
5
METRO
28,57%
3,33
5.
7
Novus
24,49%
2,86
6.
Фуршет
22,45%
2,62
7.
2
Велика Кишеня
16,33%
1,90
8.
Эко-маркет
14,29%
1,67
9.
8
Караван
12,24%
1,43
9.
8
МегаМаркет
12,24%
1,43
11.
8
Varus
10,20%
1,19
12.
9
Billa
6,12%
0,71
12.
8
Амстор
6,12%
0,71
14.
10
Fozzy
4,08%
0,48
14.
12
Країна-Край
4,08%
0,48
16.
~
Le Silpo
2,04%
0,24
16.
11
SPAR
2,04%
0,24
16.
9
Брусничка
2,04%
0,24
16.
12
Наш Край
2,04%
0,24
–.
12
Вест-Лайн
0,00%
0
–.
11
Континент
0,00%
0
–.
9
Перекресток
0,00%
0
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.