«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Результати народного голосування за 3 квартал 2006 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2006 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Велика Кишеня  50,00% 5
2. Фуршет  34,21% 3,42
3. Сільпо  31,58% 3,16
4. METRO  28,95% 2,89
4. МегаМаркет  28,95% 2,89
6. Караван  23,68% 2,37
7. Країна-Край  15,79% 1,58
8. Billa  10,53% 1,05
8. Симпатик  10,53% 1,05
10. SPAR  5,26% 0,53
11. Буржуй  2,63% 0,26
11. Вест-Лайн  2,63% 0,26
11. Смачно  2,63% 0,26
11. Фора  2,63% 0,26

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/supermarket/?results=20063