«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Підсумкові результати голосування 2007 року за інтегральною оцінкою
© FAVOR.com.ua
 
Підсумкові результати голосування 2007 року за інтегральною оцінкою у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується за результатами голосування трьох респондентських груп.
Споживачі (40%)
Експерти (40%)
Знаменитості (20%)

Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають: Споживачі (небайдужа громадськість), Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).

При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:

Діаграма вагомостей при розрахунку комплексного рейтингу Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали (середній за рік бал Споживачів × 0,4) + (бал Експертів × 0,4) + (бал Журі Успішних Людей × 0,2).
1. Велика Кишеня  5
2. Фуршет  4,40
3. METRO  3,59
4. Сільпо  2,79
5. Караван  1,95
6. МегаМаркет  1,36
7.
9
Симпатик  1,23
8.
7
Billa  1,05
9.
8
Країна-Край  0,86
10.
16
Fozzy  0,38
11.
12
Фора  0,351
12.
10
SPAR  0,348
13.
15
Вест-Лайн  0,273
14.
13
Патерсон  0,111
15. Перекресток  0,104
16. Максі  0,078
17.
11
Три толстяка  0,052
18.
16
Делікатес  0,045

Notice
Торговельна мережа що посіла 1-шу позицію в цьому рейтингу, вважається найкращою за оцінкою споживачів та є найуспішнішим рітейлором України 2007 року в категорії «Супермаркет / Гіпермаркет»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2007 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/supermarket/?results=2007A