Підсумкові результати голосування 2010 року за інтегральною оцінкою у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
|
METRO
|
|
5 |
|
2. |
4 |
Сільпо |
|
4,46 |
|
3. |
5 |
Фуршет |
|
4,32 |
|
4. |
6 |
Ашан |
|
2,84 |
|
5. |
3 |
Велика Кишеня
|
|
2,68 |
|
6. |
2 |
МегаМаркет |
|
1,90 |
|
7. |
10 |
Караван
|
|
1,87 |
|
8. |
12 |
АТБ
|
|
1,68 |
|
9. |
8 |
Fozzy
|
|
1,54 |
|
10. |
9 |
Эко-маркет |
|
0,98 |
|
11. |
7 |
Billa |
|
0,91 |
|
12. |
16 |
Rainford |
|
0,78 |
|
13. |
|
Varus |
|
0,61 |
|
14. |
19 |
Перекресток |
|
0,29 |
|
15. |
18 |
SPAR |
|
0,17 |
|
–. |
17 |
Арсен |
|
0,16 |
|
16. |
|
Континент |
|
0,15 |
|
17. |
11 |
Наш Край |
|
0,12 |
|
18. |
15 |
Країна-Край |
|
0,11 |
|
19. |
|
Novus |
|
0,09 |
|
–. |
14 |
Амстор |
|
0,08 |
|
20. |
|
Daily |
|
0,05 |
|
–. |
20 |
Вест-Лайн |
|
0 |
| |
|
Торговельна мережа що посіла 1-шу позицію в цьому рейтингу, вважається найкращою за оцінкою споживачів та є найуспішнішим рітейлором України 2010 року в категорії «Супермаркет / Гіпермаркет»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|