«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Підсумкові результати голосування 2010 року за інтегральною оцінкою
© FAVOR.com.ua
 
Підсумкові результати голосування 2010 року за інтегральною оцінкою у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується за результатами голосування трьох респондентських груп.
Споживачі (40%)
Експерти (40%)
Знаменитості (20%)

Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають: Споживачі (небайдужа громадськість), Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).

При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:

Діаграма вагомостей при розрахунку комплексного рейтингу Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали (середній за рік бал Споживачів × 0,4) + (бал Експертів × 0,4) + (бал Журі Успішних Людей × 0,2).
1. METRO  5
2.
4
Сільпо  4,46
3.
5
Фуршет  4,32
4.
6
Ашан  2,84
5.
3
Велика Кишеня  2,68
6.
2
МегаМаркет  1,90
7.
10
Караван  1,87
8.
12
АТБ  1,68
9.
8
Fozzy  1,54
10.
9
Эко-маркет  0,98
11.
7
Billa  0,91
12.
16
Rainford  0,78
13. Varus  0,61
14.
19
Перекресток  0,29
15.
18
SPAR  0,17
–.
17
Арсен  0,16
16. Континент  0,15
17.
11
Наш Край  0,12
18.
15
Країна-Край  0,11
19. Novus  0,09
–.
14
Амстор  0,08
20. Daily  0,05

Notice
Торговельна мережа що посіла 1-шу позицію в цьому рейтингу, вважається найкращою за оцінкою споживачів та є найуспішнішим рітейлором України 2010 року в категорії «Супермаркет / Гіпермаркет»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/supermarket/?results=2010A