«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Результати народного голосування за 2 квартал 2010 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2010 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Сільпо  58,33% 5
2.
4
Ашан  41,67% 3,57
3.
1
Фуршет  30,56% 2,62
4.
3
Велика Кишеня  27,78% 2,38
4.
5
Караван  27,78% 2,38
6.
2
METRO  25,00% 2,14
7. АТБ  22,22% 1,90
7.
5
МегаМаркет  22,22% 1,90
7.
8
Эко-маркет  22,22% 1,90
10.
6
Billa  11,11% 0,95
11. Rainford  8,33% 0,71
12. Novus  5,56% 0,48
12. SPAR  5,56% 0,48
12.
6
Varus  5,56% 0,48
15.
9
Fozzy  2,78% 0,24
15. Амстор  2,78% 0,24
15.
~
Країна-Край  2,78% 0,24
15.
8
Наш Край  2,78% 0,24
15.
9
Перекресток  2,78% 0,24

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/supermarket/?results=20102