«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Результати народного голосування за 4 квартал 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 4 квартал 2011 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Сільпо  36,67% 5
2.
1
METRO  28,33% 3,86
2.
3
Ашан  28,33% 3,86
4. АТБ  25,00% 3,41
5. Фуршет  21,67% 2,95
6.
4
Караван  13,33% 1,82
6.
7
Эко-маркет  13,33% 1,82
8.
4
Велика Кишеня  11,67% 1,59
9.
6
Varus  8,33% 1,14
10.
7
Billa  6,67% 0,91
10.
~
Novus  6,67% 0,91
10.
7
МегаМаркет  6,67% 0,91
13.
10
Країна-Край  5,00% 0,68
14.
9
Fozzy  3,33% 0,45
–.
8
Rainford  3,33% 0,45
15.
11
SPAR  1,67% 0,23
15.
11
Континент  1,67% 0,23

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/supermarket/?results=20114