Результати народного голосування 2011 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Сільпо |
43,07% |
5 |
|
2. |
|
METRO |
35,54% |
3,91 |
|
3. |
4 |
Ашан |
32,53% |
3,70 |
|
4. |
5 |
Фуршет |
23,80% |
2,80 |
|
5. |
7 |
АТБ
|
21,08% |
2,47 |
|
6. |
3 |
Велика Кишеня |
19,58% |
2,14 |
|
7. |
9 |
Эко-маркет |
16,87% |
1,91 |
|
8. |
6 |
Караван |
17,17% |
1,89 |
|
9. |
8 |
МегаМаркет |
12,05% |
1,31 |
|
10. |
11 |
Billa |
7,23% |
0,82 |
|
11. |
12 |
Varus |
6,63% |
0,75 |
|
12. |
18 |
Novus |
5,72% |
0,71 |
|
–. |
10 |
Rainford |
5,42% |
0,65 |
|
13. |
|
Fozzy
|
6,02% |
0,63 |
|
14. |
17 |
Країна-Край |
4,52% |
0,51 |
|
15. |
16 |
Наш Край |
2,11% |
0,19 |
|
16. |
14 |
SPAR |
1,20% |
0,15 |
|
17. |
19 |
Перекресток |
1,51% |
0,13 |
|
18. |
15 |
Континент |
0,60% |
0,08 |
|
19. |
20 |
Daily |
0,60% |
0,06 |
|
–. |
|
Вест-Лайн |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Супермаркет / Гіпермаркет». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|