«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Результати народного голосування 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2011 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Сільпо  43,07% 5
2. METRO  35,54% 3,91
3.
4
Ашан  32,53% 3,70
4.
5
Фуршет  23,80% 2,80
5.
7
АТБ  21,08% 2,47
6.
3
Велика Кишеня  19,58% 2,14
7.
9
Эко-маркет  16,87% 1,91
8.
6
Караван  17,17% 1,89
9.
8
МегаМаркет  12,05% 1,31
10.
11
Billa  7,23% 0,82
11.
12
Varus  6,63% 0,75
12.
18
Novus  5,72% 0,71
–.
10
Rainford  5,42% 0,65
13. Fozzy  6,02% 0,63
14.
17
Країна-Край  4,52% 0,51
15.
16
Наш Край  2,11% 0,19
16.
14
SPAR  1,20% 0,15
17.
19
Перекресток  1,51% 0,13
18.
15
Континент  0,60% 0,08
19.
20
Daily  0,60% 0,06

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Супермаркет / Гіпермаркет».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/supermarket/?results=2011U