«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Результати народного голосування за 1 квартал 2012 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2012 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Сільпо  48,21% 5
2.
4
АТБ  35,71% 3,70
3.
1
METRO  32,14% 3,33
4.
3
Ашан  30,36% 3,15
5. Фуршет  25,00% 2,59
6.
4
Велика Кишеня  23,21% 2,41
7.
6
Караван  21,43% 2,22
8.
7
Эко-маркет  16,07% 1,67
9.
10
Varus  14,29% 1,48
10.
8
МегаМаркет  10,71% 1,11
11. Novus  7,14% 0,74
12.
9
Billa  5,36% 0,56
12.
14
SPAR  5,36% 0,56
12.
15
Континент  5,36% 0,56
–.
~
Rainford  5,36% 0,56
15.
10
Країна-Край  3,57% 0,37

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/supermarket/?results=20121