«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Результати народного голосування за 2 квартал 2012 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2012 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Сільпо  59,62% 5
2.
5
АТБ  42,31% 3,55
3.
2
METRO  30,77% 2,58
4.
6
Караван  26,92% 2,26
5.
3
Ашан  25,00% 2,10
6.
4
Фуршет  23,08% 1,94
7.
12
Novus  17,31% 1,45
8.
9
МегаМаркет  15,38% 1,29
9.
10
Billa  13,46% 1,13
9.
7
Эко-маркет  13,46% 1,13
11.
8
Varus  11,54% 0,97
12.
5
Велика Кишеня  9,62% 0,81
13. Країна-Край  5,77% 0,48
14.
11
Fozzy  3,85% 0,32
14.
~
SPAR  3,85% 0,32
16.
~
Континент  1,92% 0,16
16.
14
Наш Край  1,92% 0,16
16.
13
Перекресток  1,92% 0,16

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/supermarket/?results=20122