Результати народного голосування за 3 квартал 2012 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Сільпо |
46,15% |
5 |
|
2. |
4 |
Велика Кишеня |
34,62% |
3,75 |
|
3. |
6 |
АТБ
|
30,77% |
3,33 |
|
4. |
2 |
Фуршет |
26,92% |
2,92 |
|
5. |
|
Эко-маркет |
23,08% |
2,50 |
|
6. |
3 |
METRO |
19,23% |
2,08 |
|
6. |
7 |
Караван |
19,23% |
2,08 |
|
8. |
6 |
МегаМаркет |
15,38% |
1,67 |
|
9. |
|
Billa |
11,54% |
1,25 |
|
9. |
~ |
Varus |
11,54% |
1,25 |
|
9. |
2 |
Ашан |
11,54% |
1,25 |
|
12. |
10 |
Fozzy
|
7,69% |
0,83 |
|
12. |
8 |
Novus |
7,69% |
0,83 |
|
12. |
|
Наш Край |
7,69% |
0,83 |
|
15. |
|
Брусничка |
3,85% |
0,42 |
|
–. |
12 |
SPAR |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Вест-Лайн |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Континент |
0,00% |
0 |
|
–. |
11 |
Країна-Край |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Перекресток |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Daily |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|