«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Результати народного голосування за 3 квартал 2012 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2012 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Сільпо  46,15% 5
2.
4
Велика Кишеня  34,62% 3,75
3.
6
АТБ  30,77% 3,33
4.
2
Фуршет  26,92% 2,92
5. Эко-маркет  23,08% 2,50
6.
3
METRO  19,23% 2,08
6.
7
Караван  19,23% 2,08
8.
6
МегаМаркет  15,38% 1,67
9. Billa  11,54% 1,25
9.
~
Varus  11,54% 1,25
9.
2
Ашан  11,54% 1,25
12.
10
Fozzy  7,69% 0,83
12.
8
Novus  7,69% 0,83
12. Наш Край  7,69% 0,83
15. Брусничка  3,85% 0,42

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/supermarket/?results=20123