Результати народного голосування за 4 квартал 2012 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Сільпо |
53,13% |
5 |
|
2. |
4 |
Фуршет |
31,25% |
2,94 |
|
3. |
2 |
Ашан |
28,13% |
2,65 |
|
4. |
3 |
АТБ
|
25,00% |
2,35 |
|
5. |
|
Караван |
18,75% |
1,76 |
|
5. |
|
Эко-маркет |
18,75% |
1,76 |
|
7. |
6 |
Велика Кишеня |
15,63% |
1,47 |
|
7. |
2 |
METRO |
15,63% |
1,47 |
|
7. |
8 |
МегаМаркет |
15,63% |
1,47 |
|
10. |
|
Fozzy
|
12,50% |
1,18 |
|
10. |
8 |
Novus |
12,50% |
1,18 |
|
12. |
7 |
Varus |
9,38% |
0,88 |
|
13. |
8 |
Billa |
6,25% |
0,59 |
|
14. |
|
Брусничка |
3,13% |
0,29 |
|
14. |
9 |
Країна-Край |
3,13% |
0,29 |
|
–. |
11 |
SPAR |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Вест-Лайн |
0,00% |
0 |
|
–. |
11 |
Континент |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Наш Край |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Перекресток |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Daily |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|