«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Результати народного голосування за 3 квартал 2013 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2013 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
6
METRO  46,15% 5
2.
1
Сільпо  42,31% 4,58
3. АТБ  32,69% 3,54
4.
8
Ашан  26,92% 2,92
4.
2
Велика Кишеня  26,92% 2,92
4. Фуршет  26,92% 2,92
7.
9
Novus  21,15% 2,29
8.
5
Эко-маркет  17,31% 1,88
9.
6
Караван  11,54% 1,25
9.
7
МегаМаркет  11,54% 1,25
11.
9
Fozzy  9,62% 1,04
11. Амстор  9,62% 1,04
13.
8
Billa  5,77% 0,63
14.
~
SPAR  3,85% 0,42
14.
8
Varus  3,85% 0,42
14.
~
Країна-Край  3,85% 0,42
14.
9
Наш Край  3,85% 0,42
18.
10
Брусничка  1,92% 0,21
18.
~
Вест-Лайн  1,92% 0,21

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/supermarket/?results=20133