Результати народного голосування за 3 квартал 2013 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
6 |
METRO |
46,15% |
5 |
|
2. |
1 |
Сільпо |
42,31% |
4,58 |
|
3. |
|
АТБ
|
32,69% |
3,54 |
|
4. |
8 |
Ашан |
26,92% |
2,92 |
|
4. |
2 |
Велика Кишеня |
26,92% |
2,92 |
|
4. |
|
Фуршет |
26,92% |
2,92 |
|
7. |
9 |
Novus |
21,15% |
2,29 |
|
8. |
5 |
Эко-маркет
|
17,31% |
1,88 |
|
9. |
6 |
Караван |
11,54% |
1,25 |
|
9. |
7 |
МегаМаркет |
11,54% |
1,25 |
|
11. |
9 |
Fozzy
|
9,62% |
1,04 |
|
11. |
|
Амстор |
9,62% |
1,04 |
|
13. |
8 |
Billa |
5,77% |
0,63 |
|
14. |
~ |
SPAR |
3,85% |
0,42 |
|
14. |
8 |
Varus |
3,85% |
0,42 |
|
14. |
~ |
Країна-Край |
3,85% |
0,42 |
|
14. |
9 |
Наш Край |
3,85% |
0,42 |
|
18. |
10 |
Брусничка |
1,92% |
0,21 |
|
18. |
~ |
Вест-Лайн |
1,92% |
0,21 |
|
–. |
|
Континент |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Перекресток |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|