«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Результати народного голосування за 4 квартал 2013 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 4 квартал 2013 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Сільпо  40,98% 5
2.
6
Велика Кишеня  36,07% 4,40
3. Ашан  34,43% 4,20
4. АТБ  29,51% 3,60
5.
6
METRO  27,87% 3,40
6.
2
Фуршет  19,67% 2,40
7. Novus  16,39% 2
8. Varus  11,48% 1,40
8. Амстор  11,48% 1,40
8.
5
Караван  11,48% 1,40
8.
6
МегаМаркет  11,48% 1,40
8.
5
Эко-маркет  11,48% 1,40
13.
9
Billa  6,56% 0,80
13.
10
Брусничка  6,56% 0,80
13.
~
Перекресток  6,56% 0,80
16.
7
Fozzy  4,92% 0,60
17.
~
SPAR  3,28% 0,40
17.
~
Континент  3,28% 0,40
19.
~
Вест-Лайн  1,64% 0,20
19.
10
Країна-Край  1,64% 0,20
19.
~
Наш Край  1,64% 0,20

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/supermarket/?results=20134