«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Результати народного голосування 2013 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2013 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Сільпо  43,24% 5
2.
4
METRO  33,98% 4,02
3.
5
Ашан  33,20% 3,85
4.
2
АТБ  31,66% 3,68
5.
6
Велика Кишеня  22,78% 2,75
6.
3
Фуршет  18,15% 2,20
7.
11
Novus  15,06% 1,82
8.
7
Караван  11,97% 1,38
9.
8
Эко-маркет  11,20% 1,34
10.
9
МегаМаркет  8,49% 1,04
11. Амстор  6,18% 1,02
12.
13
Fozzy  6,95% 0,84
13.
10
Varus  6,18% 0,73
14.
12
Billa  5,02% 0,59
15. Країна-Край  3,09% 0,34
16.
14
Брусничка  2,70% 0,33
17.
16
Наш Край  2,32% 0,26
18.
17
SPAR  1,93% 0,25
19. Перекресток  1,93% 0,24
20.
18
Континент  1,16% 0,15
21.
~
Вест-Лайн  0,77% 0,10

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2013 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Супермаркет / Гіпермаркет».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/supermarket/?results=2013U