«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Результати народного голосування за 1 квартал 2014 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2014 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Ашан  59,52% 5
2.
3
METRO  38,10% 3,20
3.
1
Сільпо  30,95% 2,60
4. АТБ  23,81% 2
5. Фуршет  21,43% 1,80
6. Novus  19,05% 1,60
7. Велика Кишеня  16,67% 1,40
8. Эко-маркет  11,90% 1
9.
10
Billa  7,14% 0,60
9. Амстор  7,14% 0,60
9.
7
Караван  7,14% 0,60
12.
10
SPAR  4,76% 0,40
12.
8
МегаМаркет  4,76% 0,40
12.
~
Перекресток  4,76% 0,40
15.
7
Fozzy  2,38% 0,20
15.
9
Varus  2,38% 0,20
15.
~
Брусничка  2,38% 0,20

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/supermarket/?results=20141