Результати народного голосування за 1 квартал 2014 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Ашан |
59,52% |
5 |
|
2. |
3 |
METRO |
38,10% |
3,20 |
|
3. |
1 |
Сільпо
|
30,95% |
2,60 |
|
4. |
|
АТБ
|
23,81% |
2 |
|
5. |
|
Фуршет |
21,43% |
1,80 |
|
6. |
|
Novus |
19,05% |
1,60 |
|
7. |
|
Велика Кишеня |
16,67% |
1,40 |
|
8. |
|
Эко-маркет
|
11,90% |
1 |
|
9. |
10 |
Billa |
7,14% |
0,60 |
|
9. |
|
Амстор |
7,14% |
0,60 |
|
9. |
7 |
Караван |
7,14% |
0,60 |
|
12. |
10 |
SPAR |
4,76% |
0,40 |
|
12. |
8 |
МегаМаркет |
4,76% |
0,40 |
|
12. |
~ |
Перекресток |
4,76% |
0,40 |
|
15. |
7 |
Fozzy
|
2,38% |
0,20 |
|
15. |
9 |
Varus |
2,38% |
0,20 |
|
15. |
~ |
Брусничка |
2,38% |
0,20 |
|
–. |
|
Le Silpo |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Вест-Лайн |
0,00% |
0 |
|
–. |
10 |
Континент |
0,00% |
0 |
|
–. |
10 |
Країна-Край |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Наш Край |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|