«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Результати народного голосування за 3 квартал 2014 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2014 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Сільпо  48,39% 5
2.
1
METRO  41,94% 4,33
2.
3
АТБ  41,94% 4,33
4. Ашан  35,48% 3,67
5. Novus  25,81% 2,67
6.
4
Велика Кишеня  22,58% 2,33
7.
4
Фуршет  19,35% 2
7.
6
Эко-маркет  19,35% 2
9.
8
Fozzy  16,13% 1,67
9.
7
МегаМаркет  16,13% 1,67
11.
9
Billa  12,90% 1,33
11.
10
Varus  12,90% 1,33
11.
8
Амстор  12,90% 1,33
14.
11
Брусничка  6,45% 0,67
14.
7
Караван  6,45% 0,67
16. Le Silpo  3,23% 0,33
16.
11
Вест-Лайн  3,23% 0,33
16.
~
Континент  3,23% 0,33
16.
10
Країна-Край  3,23% 0,33
16.
~
Перекресток  3,23% 0,33

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/supermarket/?results=20143