Результати голосування Журі Успішних Людей 2015 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
1. |
|
Novus |
62,50% |
5 |
|
2. |
|
Сільпо
|
50,00% |
4 |
|
3. |
|
Le Silpo |
37,50% |
3 |
|
3. |
|
АТБ
|
37,50% |
3 |
|
5. |
|
Фуршет |
25,00% |
2 |
|
6. |
|
Billa |
12,50% |
1 |
|
6. |
|
Велика Кишеня
|
12,50% |
1 |
|
6. |
|
Эко-маркет
|
12,50% |
1 |
|
–. |
|
SPAR |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Varus |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Брусничка |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Вест-Лайн |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Континент |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Край |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Наш Край |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Перекресток |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Таврия В |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Амстор |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Караван |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
МегаМаркет |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку журі успішних людей найкращим вибором 2015 року, рекомендаціею знаменитостей №1 у категорії «Супермаркет». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|