Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Сільпо
|
54,55% |
5 |
|
2. |
|
АТБ
|
31,82% |
2,92 |
|
3. |
|
Фуршет |
21,21% |
1,94 |
|
4. |
|
Велика Кишеня
|
19,70% |
1,81 |
|
5. |
|
Novus |
16,67% |
1,53 |
|
6. |
|
Billa |
13,64% |
1,25 |
|
7. |
|
Эко-маркет
|
12,12% |
1,11 |
|
–. |
|
Караван |
7,58% |
0,69 |
|
8. |
|
Varus |
6,06% |
0,56 |
|
9. |
|
Le Silpo |
3,03% |
0,28 |
|
9. |
|
Брусничка |
3,03% |
0,28 |
|
9. |
|
Наш Край |
3,03% |
0,28 |
|
–. |
|
Амстор |
3,03% |
0,28 |
|
–. |
|
МегаМаркет |
3,03% |
0,28 |
|
12. |
|
Край |
1,52% |
0,14 |
|
–. |
|
SPAR |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Вест-Лайн |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Континент |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Перекресток |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|