«Фаворити Успіху» logo Супермаркет :: Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Сільпо  54,55% 5
2. АТБ  31,82% 2,92
3. Фуршет  21,21% 1,94
4. Велика Кишеня  19,70% 1,81
5. Novus  16,67% 1,53
6. Billa  13,64% 1,25
7. Эко-маркет  12,12% 1,11
–. Караван  7,58% 0,69
8. Varus  6,06% 0,56
9. Le Silpo  3,03% 0,28
9. Брусничка  3,03% 0,28
9. Наш Край  3,03% 0,28
–. Амстор  3,03% 0,28
–. МегаМаркет  3,03% 0,28
12. Край  1,52% 0,14

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/supermarket/?results=20152