«Фаворити Успіху» logo Супермаркет :: Результати народного голосування за 4 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 4 квартал 2015 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Сільпо  55,93% 5
2. АТБ  32,20% 2,88
3. Эко-маркет  22,03% 1,97
4. Novus  15,25% 1,36
4. Фуршет  15,25% 1,36
6. Велика Кишеня  13,56% 1,21
7. Billa  10,17% 0,91
7. Le Silpo  10,17% 0,91
7. Varus  10,17% 0,91
7. Таврия В  10,17% 0,91
11. Наш Край  6,78% 0,61
12. Брусничка  3,39% 0,30
12. Перекресток  3,39% 0,30

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/supermarket/?results=20154