Результати народного голосування за 4 квартал 2015 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Сільпо
|
55,93% |
5 |
|
2. |
|
АТБ
|
32,20% |
2,88 |
|
3. |
|
Эко-маркет
|
22,03% |
1,97 |
|
4. |
|
Novus |
15,25% |
1,36 |
|
4. |
|
Фуршет |
15,25% |
1,36 |
|
6. |
|
Велика Кишеня
|
13,56% |
1,21 |
|
7. |
|
Billa |
10,17% |
0,91 |
|
7. |
|
Le Silpo |
10,17% |
0,91 |
|
7. |
|
Varus |
10,17% |
0,91 |
|
7. |
|
Таврия В |
10,17% |
0,91 |
|
11. |
|
Наш Край |
6,78% |
0,61 |
|
12. |
|
Брусничка |
3,39% |
0,30 |
|
12. |
|
Перекресток |
3,39% |
0,30 |
|
–. |
|
SPAR |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Вест-Лайн |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Континент |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Край |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|