«Фаворити Успіху» logo Супермаркет :: Результати народного голосування за 1 квартал 2016 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2016 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Сільпо  62,16% 5
2. АТБ  43,24% 3,48
3.
7
Novus  21,62% 1,74
4. Эко-маркет  20,27% 1,63
5.
3
Фуршет  17,57% 1,41
6.
5
Велика Кишеня  16,22% 1,30
7.
10
Le Silpo  14,86% 1,20
8. Varus  13,51% 1,09
9.
6
Billa  10,81% 0,87
10.
9
Брусничка  6,76% 0,54
11. Таврия В  5,41% 0,43
12. Наш Край  2,70% 0,22
13.
12
SPAR  1,35% 0,11
13.
~
Вест-Лайн  1,35% 0,11
13.
11
Континент  1,35% 0,11
13.
~
Край  1,35% 0,11

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/supermarket/?results=20161