«Фаворити Успіху» logo Супермаркет :: Результати народного голосування за 4 квартал 2016 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 4 квартал 2016 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Сільпо  57,89% 5
2. АТБ  50,88% 4,39
3.
4
Фуршет  21,05% 1,82
3. Эко-маркет  21,05% 1,82
5.
6
Billa  15,79% 1,36
5. Велика Кишеня  15,79% 1,36
7.
4
Novus  14,04% 1,21
8.
6
Le Silpo  10,53% 0,91
9.
6
Varus  7,02% 0,61
9.
~
Край  7,02% 0,61
9.
6
Таврия В  7,02% 0,61
12.
8
Брусничка  5,26% 0,45
12.
7
Наш Край  5,26% 0,45
14.
~
SPAR  3,51% 0,30

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/supermarket/?results=20164