Результати народного голосування за 1 квартал 2017 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
АТБ
|
61,90% |
5 |
|
2. |
1 |
Сільпо
|
42,86% |
3,46 |
|
3. |
8 |
Varus |
21,43% |
1,73 |
|
3. |
5 |
Фуршет
|
21,43% |
1,73 |
|
5. |
6 |
Велика Кишеня |
19,05% |
1,54 |
|
6. |
9 |
Billa |
16,67% |
1,35 |
|
6. |
4 |
Эко-маркет
|
16,67% |
1,35 |
|
8. |
3 |
Novus |
14,29% |
1,15 |
|
9. |
10 |
Брусничка |
4,76% |
0,38 |
|
–. |
7 |
Le Silpo
|
4,76% |
0,38 |
|
10. |
13 |
Вест-Лайн |
2,38% |
0,19 |
|
10. |
12 |
Наш Край |
2,38% |
0,19 |
|
10. |
11 |
Таврия В |
2,38% |
0,19 |
|
–. |
13 |
SPAR |
0,00% |
0 |
|
–. |
13 |
Континент |
0,00% |
0 |
|
–. |
13 |
Край |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2017 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|