Результати народного голосування за 2 квартал 2017 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Сільпо
|
52,31% |
5 |
|
2. |
|
АТБ
|
41,54% |
3,97 |
|
3. |
|
Novus |
21,54% |
2,06 |
|
4. |
|
Фуршет
|
20,00% |
1,91 |
|
5. |
8 |
Billa |
16,92% |
1,62 |
|
6. |
5 |
Эко-маркет
|
15,38% |
1,47 |
|
7. |
5 |
Велика Кишеня |
12,31% |
1,18 |
|
8. |
9 |
Наш Край |
10,77% |
1,03 |
|
9. |
6 |
Varus |
9,23% |
0,88 |
|
–. |
8 |
Le Silpo
|
9,23% |
0,88 |
|
10. |
~ |
Континент |
3,08% |
0,29 |
|
10. |
~ |
Край |
3,08% |
0,29 |
|
12. |
9 |
Брусничка |
1,54% |
0,15 |
|
12. |
~ |
Вест-Лайн |
1,54% |
0,15 |
|
12. |
7 |
Таврия В |
1,54% |
0,15 |
|
–. |
|
SPAR |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2017 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|