«Фаворити Успіху» logo Супермаркет :: Результати народного голосування за 2 квартал 2017 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2017 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Сільпо  52,31% 5
2. АТБ  41,54% 3,97
3. Novus  21,54% 2,06
4. Фуршет  20,00% 1,91
5.
8
Billa  16,92% 1,62
6.
5
Эко-маркет  15,38% 1,47
7.
5
Велика Кишеня  12,31% 1,18
8.
9
Наш Край  10,77% 1,03
9.
6
Varus  9,23% 0,88
–.
8
Le Silpo  9,23% 0,88
10.
~
Континент  3,08% 0,29
10.
~
Край  3,08% 0,29
12.
9
Брусничка  1,54% 0,15
12.
~
Вест-Лайн  1,54% 0,15
12.
7
Таврия В  1,54% 0,15

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2017 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/supermarket/?results=20172