Результати народного голосування за 4 квартал 2018 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Сільпо
|
56,25% |
5 |
|
2. |
|
АТБ
|
52,08% |
4,63 |
|
3. |
4 |
Novus
|
22,92% |
2,04 |
|
4. |
3 |
Varus |
14,58% |
1,30 |
|
5. |
7 |
Эко-маркет |
12,50% |
1,11 |
|
6. |
5 |
Велика Кишеня |
6,25% |
0,56 |
|
6. |
|
Фуршет
|
6,25% |
0,56 |
|
8. |
7 |
Таврия В |
4,17% |
0,37 |
|
9. |
7 |
Billa |
2,08% |
0,19 |
|
9. |
8 |
Брусничка |
2,08% |
0,19 |
|
9. |
8 |
Наш Край |
2,08% |
0,19 |
|
–. |
8 |
SPAR |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Вест-Лайн |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Континент |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Край |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|