Результати народного голосування 2018 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Сільпо
|
59,04% |
5 |
|
2. |
1 |
АТБ
|
50,00% |
4,26 |
|
3. |
4 |
Novus
|
21,69% |
1,91 |
|
4. |
3 |
Varus |
15,06% |
1,33 |
|
5. |
6 |
Фуршет
|
11,45% |
0,99 |
|
6. |
8 |
Эко-маркет |
10,84% |
0,884 |
|
7. |
|
Billa |
9,64% |
0,883 |
|
8. |
5 |
Велика Кишеня |
9,04% |
0,841 |
|
9. |
|
Наш Край |
4,82% |
0,431 |
|
10. |
|
Таврия В |
4,82% |
0,414 |
|
11. |
|
Брусничка |
4,22% |
0,356 |
|
–. |
13 |
Край |
1,20% |
0,125 |
|
12. |
15 |
Континент |
1,20% |
0,109 |
|
–. |
12 |
SPAR |
0,00% |
0 |
|
–. |
14 |
Вест-Лайн |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2018 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Супермаркет». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|