Поточні результати голосування Інтернет-аудиторії 2025 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
1. |
АТБ
|
100,00% |
5 |
|
2. |
Novus |
50,00% |
2,88 |
|
2. |
Велика Кишеня |
50,00% |
2,88 |
|
2. |
Наш Край |
50,00% |
2,88 |
|
2. |
Сільпо |
50,00% |
2,88 |
|
–. |
Billa |
0,00% |
0 |
|
–. |
SPAR |
0,00% |
0 |
|
–. |
Santim (м. Одеса) |
0,00% |
0 |
|
–. |
Varus
|
0,00% |
0 |
|
–. |
Брусничка |
0,00% |
0 |
|
–. |
Вест-Лайн |
0,00% |
0 |
|
–. |
ЗаТак |
0,00% |
0 |
|
–. |
Континент |
0,00% |
0 |
|
–. |
Копійка |
0,00% |
0 |
|
–. |
Таврия В |
0,00% |
0 |
|
–. |
Фуршет |
0,00% |
0 |
|
–. |
Чудо маркет (м. Харків) |
0,00% |
0 |
|
–. |
Эко-маркет |
0,00% |
0 |
| |
|
Даний рейтинг відображає проміжні поточні результати дослідження громадської думки станом
на 9.01.2025 5:45:03 і не є остаточним.
Забороняється використання та перепублікація результатів незавершеного голосування без посилання на джерело інформації,
а також без пояснення методики конкурсу «Фаворити Успіху» та обов’язкової примітки про те,
що голосування все ще триває і даний результат не є фінальним. На цей рейтинг можна впливати, залучаючи до опитування нових
респондентів, своїх друзів і знайомих, які в свою чергу зможуть вказати у голосуванні власні уподобання, висловлюючи таким
чином довіру до обранимх учасників. |
|