Підсумкові результати голосування 2010 року за інтегральною оцінкою у категорії Життя міста / Заклади харчування / Мережа суші-барів
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
2 |
Мураками |
|
5 |
|
2. |
5 |
ЯпонаХата |
|
4,73 |
|
3. |
1 |
Якитория |
|
4,52 |
|
4. |
3 |
Сушія
|
|
4,37 |
|
5. |
16 |
Нобу
|
|
3,10 |
|
6. |
|
Жёлтое море |
|
2,43 |
|
7. |
8 |
Таки-Маки
|
|
2,31 |
|
8. |
4 |
Планета Суши |
|
2,04 |
|
9. |
|
Mafia |
|
1,85 |
|
10. |
|
Токіо |
|
1,71 |
|
11. |
6 |
Тануки |
|
1,48 |
|
12. |
11 |
Годзилла
|
|
1,42 |
|
13. |
12 |
Суши-студия |
|
1,25 |
|
14. |
9 |
Семь Самураев |
|
1,17 |
|
15. |
|
Евразия |
|
1,11 |
|
16. |
13 |
Кампай |
|
1,09 |
|
16. |
|
Тампопо |
|
1,09 |
|
18. |
7 |
Япи |
|
1,05 |
|
19. |
21 |
Хоккайдо |
|
1,02 |
|
–. |
19 |
Пушистый |
|
0,99 |
|
20. |
17 |
Ізумі |
|
0,91 |
|
21. |
18 |
Сан Тори |
|
0,84 |
|
22. |
14 |
Формула Суши |
|
0,67 |
|
23. |
15 |
Азія |
|
0,36 |
|
–. |
22 |
Асахи
|
|
0,30 |
|
–. |
23 |
Окео |
|
0,25 |
|
24. |
23 |
Меланж |
|
0,19 |
|
25. |
23 |
Сокудо |
|
0,13 |
|
26. |
21 |
Сакуракаи |
|
0,11 |
|
27. |
20 |
Цунами |
|
0,07 |
|
–. |
23 |
Гин-но Таки |
|
0 |
|
–. |
|
Кодокан |
|
0 |
|
–. |
|
Тунец |
|
0 |
|
–. |
|
Японика |
|
0 |
| |
|
Мережа закладів, що посіла 1-у позицію в даному рейтингу вважається найкращею та найуспішнішою в Україні 2010 року в категорії «Мережа суші-барів»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|