Підсумкові результати голосування 2013 року за інтегральною оцінкою у категорії Життя міста / Заклади харчування / Мережа суші-барів
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
|
Сушія
|
|
5 |
|
2. |
5 |
Нобу
|
|
2,83 |
|
3. |
2 |
Мураками
|
|
2,66 |
|
4. |
3 |
Жёлтое море |
|
2,36 |
|
5. |
12 |
Евразия |
|
2,23 |
|
6. |
7 |
ЯпонаХата
|
|
2,13 |
|
7. |
6 |
Mafia |
|
1,87 |
|
8. |
4 |
Якитория |
|
1,76 |
|
9. |
8 |
Планета Суши |
|
1,75 |
|
10. |
9 |
Сан Тори |
|
0,98 |
|
11. |
16 |
Япи |
|
0,73 |
|
12. |
11 |
Тануки |
|
0,577 |
|
13. |
9 |
Токіо |
|
0,575 |
|
14. |
10 |
Таки-Маки
|
|
0,269 |
|
15. |
|
Меланж |
|
0,249 |
|
16. |
|
Sushi Club |
|
0,198 |
|
17. |
13 |
Суши-студия |
|
0,179 |
|
18. |
|
Манга |
|
0,170 |
|
19. |
17 |
Кампай |
|
0,159 |
|
20. |
14 |
Fuji-Sushi |
|
0,118 |
|
20. |
~ |
Світ Суші |
|
0,118 |
|
22. |
~ |
Ізумі |
|
0,099 |
|
23. |
15 |
Формула Суши |
|
0,080 |
|
–. |
|
Азія |
|
0 |
|
–. |
14 |
Годзилла
|
|
0 |
|
–. |
|
Кодокан |
|
0 |
|
–. |
|
Сакуракаи |
|
0 |
|
–. |
|
Семь Самураев |
|
0 |
|
–. |
|
Сокудо |
|
0 |
|
–. |
|
Тампопо |
|
0 |
|
–. |
|
Тунец |
|
0 |
|
–. |
|
Хоккайдо |
|
0 |
|
–. |
|
Цунами |
|
0 |
|
–. |
|
Японика |
|
0 |
| |
|
Мережа закладів, що посіла 1-у позицію в даному рейтингу вважається найкращею та найуспішнішою в Україні 2013 року в категорії «Мережа суші-барів»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|