Результати народного голосування 2014 року у категорії Життя міста / Заклади харчування / Мережа суші-барів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
 |
I квартал (січень—березень) |
 |
II квартал (квітень—червень) |
 |
III квартал (липень—вересень) |
 |
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
 4 |
Евразия |
38,81% |
5 |
    |
2. |
 1 |
Сушія
|
32,84% |
4,35 |
    |
3. |
 2 |
Мураками
|
25,37% |
3,33 |
    |
4. |
 6 |
Mafia |
22,39% |
2,85 |
    |
5. |
|
Якитория |
19,40% |
2,48 |
    |
6. |
 8 |
Жёлтое море
|
19,40% |
2,36 |
    |
7. |
 10 |
Тануки
|
10,45% |
1,36 |
   |
7. |
 3 |
ЯпонаХата
|
10,45% |
1,36 |
    |
9. |
 12 |
Суши-студия |
7,46% |
0,92 |
   |
10. |
 9 |
Таки-Маки |
7,46% |
0,89 |
   |
11. |
 17 |
Токіо |
5,97% |
0,75 |
   |
12. |
 17 |
Ізумі |
5,97% |
0,72 |
  |
13. |
 7 |
Планета Суши |
5,97% |
0,70 |
  |
14. |
 11 |
Sushi Club |
4,48% |
0,62 |
  |
15. |
|
Світ Суші |
4,48% |
0,55 |
  |
16. |
 19 |
Формула Суши |
4,48% |
0,53 |
  |
17. |
 13 |
Манга |
1,49% |
0,22 |
 |
17. |
 18 |
Меланж |
1,49% |
0,22 |
 |
19. |
 15 |
Fuji-Sushi |
1,49% |
0,19 |
 |
20. |
 14 |
Нобу
|
1,49% |
0,17 |
 |
20. |
 16 |
Сан Тори |
1,49% |
0,17 |
 |
–. |
|
Fujiwara Yoshi |
0,00% |
0 |
 |
–. |
|
Азія |
0,00% |
0 |
 |
–. |
|
Годзилла
|
0,00% |
0 |
 |
–. |
|
Кампай |
0,00% |
0 |
 |
–. |
|
Кодокан |
0,00% |
0 |
 |
–. |
|
Сакуракаи |
0,00% |
0 |
 |
–. |
|
Семь Самураев |
0,00% |
0 |
 |
–. |
|
Сокудо |
0,00% |
0 |
 |
–. |
|
Тампопо |
0,00% |
0 |
 |
–. |
|
Тунец |
0,00% |
0 |
 |
–. |
|
Хоккайдо |
0,00% |
0 |
 |
–. |
|
Цунами |
0,00% |
0 |
 |
–. |
 20 |
Япи |
0,00% |
0 |
 |
–. |
|
Японика
|
0,00% |
0 |
 | |
 |
Мережа закладів, що посіла 1-у позицію в даному рейтингу вважається найкращею та найуспішнішою в Україні 2014 року в категорії «Мережа суші-барів»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|