Результати народного голосування за 4 квартал 2013 року у категорії Доставка і перевезення / Доставка суші
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
ЯпонаХата |
56,25% |
5 |
|
2. |
|
Сушія (22-55555, (097) 722 5555)
|
21,88% |
1,94 |
|
3. |
|
Імперія суші (499-19-29) |
18,75% |
1,67 |
|
4. |
|
Муракамі (230 8888) |
15,63% |
1,39 |
|
5. |
|
Roll House (222-51-51, 593-86-51) |
12,50% |
1,11 |
|
5. |
|
Жёлтое море (224-55-55) |
12,50% |
1,11 |
|
7. |
|
SushiClub (228-28-88) |
6,25% |
0,56 |
|
7. |
|
Просто Суші (237-37-36, (067) 223-23-23) |
6,25% |
0,56 |
|
7. |
|
Суші 24 (599-24-24) |
6,25% |
0,56 |
|
7. |
|
Суші 33 (573-33-33) |
6,25% |
0,56 |
|
7. |
|
Суші-Сан (221-66-30, 353-22-15) |
6,25% |
0,56 |
|
12. |
|
Mikawa (222-57-22) |
3,13% |
0,28 |
|
12. |
|
Ukushuka (22-333-44, (067)235-3064) |
3,13% |
0,28 |
|
12. |
|
Yoshi (223-74-69) |
3,13% |
0,28 |
|
12. |
|
Такі-Макі (461-86-60)
|
3,13% |
0,28 |
|
12. |
|
Тарумі (407-05-05) |
3,13% |
0,28 |
|
–. |
|
Сумо Суші (223-24-20) |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|