«Фаворити Успіху» logo Доставка суші :: Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року у категорії
Доставка і перевезення / Доставка суші
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Сушія (22-55555, (097) 722 5555)  75,00% 5
2.
3
Муракамі (230 8888)  50,00% 3,33
3.
1
Жёлтое море (224-55-55)  25,00% 1,67
4. Просто Суші (237-37-36, (067) 223-23-23)  12,50% 0,83
4. Суші 33 (573-33-33)  12,50% 0,83
4.
3
Такі-Макі (461-86-60)  12,50% 0,83
4.
2
ЯпонаХата  12,50% 0,83

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/sushi-delivery/?results=20152