Результати народного голосування за 3 квартал 2011 року у категорії Життя міста / Заклади харчування / Кафе-кондитерська
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
~ |
Віденські булочки |
71,43% |
5 |
|
2. |
~ |
Шоколадниця
|
57,14% |
4 |
|
3. |
~ |
Калина |
28,57% |
2 |
|
3. |
1 |
Реприза |
28,57% |
2 |
|
5. |
~ |
Лісова пісня |
14,29% |
1 |
|
5. |
~ |
Чайкоф |
14,29% |
1 |
|
–. |
|
Волконский |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Д. А. Семадени |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Кондитерская (Мечникова-2)
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Обжора |
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
Студия Мороженого |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Эклер |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|