Результати народного голосування 2012 року у категорії Життя міста / Заклади харчування / Кафе-кондитерська
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Шоколадниця
|
55,56% |
5 |
|
2. |
1 |
Віденські булочки |
40,74% |
3,83 |
|
3. |
|
Реприза |
33,33% |
2,79 |
|
4. |
8 |
Волконский |
18,52% |
1,25 |
|
5. |
~ |
Д. А. Семадени |
7,41% |
0,67 |
|
5. |
10 |
Кондитерская (Мечникова-2)
|
7,41% |
0,67 |
|
5. |
4 |
Лісова пісня |
7,41% |
0,67 |
|
8. |
5 |
Чайкоф |
3,70% |
0,42 |
|
9. |
7 |
Обжора |
3,70% |
0,25 |
|
–. |
6 |
Калина |
0,00% |
0 |
|
–. |
9 |
Студия Мороженого |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Эклер |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2012 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Кафе-кондитерська». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|